torsdag 7 mars 2013

Disciplinen tryter..

Förra veckan var jag fokuserad på att klara av den och jag hade ett tydligt mål. Denna veckan är något av en mellanvecka och jag fick inte riktigt tid att planera den innan den började. Jag tror att det är därför som jag är lite ofokuserad nu. Därför ska jag se till att sköta planeringen och sätta upp ett mål för nästa vecka. Det är inte hela världen att jag äter lite onyttigt nu så länge jag får i mig alla byggmaterial jag behöver för musklerna. Just nu satsar jag rätt mycket på styrka och om ca 2 veckor blir det mer strikt kost och något som jag kanske kommer kalla deff även om det kanske inte är en regelrätt sådan. Alla tips mottages gärna inför den utmanande perioden av mitt liv. Kommer förhoppningsvis hålla på 6-8 veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar