torsdag 28 mars 2013

Utmaning- fortsättning följer

Kom i form till sommaren, deff 2013 :)
Jag klarade av utmaningen att följa en kostplan i en veckas tid, det betyder att jag kan klara det igen och det var ju lite poängen av att klara det första gången.

Under påsken ska jag njuta av god mat och inte ha dåligt samvete för vad jag stoppar i mig. Jag kommer inte heller kunna träna ordentligt pga knä och brist på gym, men det kommer jag ta igen med råge efter påsk:)

När påsken är slut ska jag ha gjort upp en plan för en 4-veckorsperiod. Målet med denna period ska vara att gå ner i fettprocent. Det som är lite dumt är att jag inte har mätt mitt kroppsfett. Mitt sätt att mäta det kommer bli på följande sätt: Jag kommer inte bygga muskler eftersom jag ligger på kaloriunderskott så om jag gå ner lite i vikt kommer det vara fett som försvinner. Samtidigt kommer jag ta före och efter bilder samt att jag kommer ta lite mått på min kropp.

Jag ska nu fortsätta min planering lite och åerkommer med fler detaljer. Om det finns någon som är inne på samma tankar så hör gärna av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar