söndag 3 mars 2013

Utmaning del 2

Nu har jag gått igenom en vecka med ett relativt strikt matschema. Jag har ju ätit allt och gjort ett fåtal avsteg har jag gjort, men det har varit i form av frukt. Jag slarvade lite sista dagen, men jag känner mig rätt nöjd ändå.

Denna veckan som kommer ska jag dra ner lite extra på kolhydrater för att se hur min träningsenergi påverkas. Kommer utesluta pasta, bröd och liknande samt ha vissa restriktioner vad det gäller frukt. Har ätit ganska mkt frukt på senaste tiden och det är ju bra, men det finns ju andra mellanmål :)

Maten denna veckan blir:

  • Kyckling stroganoff med broccoli
  • Svampomelett
  • Stekt lax med morotssallad
  • Frukosten kommer bestå av havregrynsgröt
  • Mellanmål kommer bli nötter, kvarg och bär
Träningen vet jag inte helt säkert än, men som vanligt typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar