söndag 24 februari 2013

Utmaning dag 1

Utmaningen som jag ska klara av är att hålla mig till en kostplan i en vecka. Det är inget speciellt med kosten i sig, jag utesluter inget, inget förutom småätande. Jag hoppas att jag ska klara av det och känna en stolthets- och lyckokänsla av att ha klarat av det!Bonus är att mina tänder kommer gilla det plus att planeringen bakom  resulterar i att mat som står i kylen inte blir dålig utan är tänkt att användas till något förutbestämt.

Idag var första dagen för mig med planen. Det har gått bra! Jag har varit hemma typ hela dagen och inte utsatts för speciellt svåra situationer och inte heller tränat hårt. Imorgon blir en lite mer aktiv dag med fler frestelser och på tisdag börjar den lite hårdare träningen.

Jag är nyfiken och förväntansfull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar