tisdag 19 februari 2013

Utmana dig själv!

Jag håller på att bestämma mig för att anta en utmaning. Jag tror att det är viljan att klara av något man inte precis tidigare gjort som driver mig att vilja utmana mig själv. Eftersom jag skriver mycket om mat och träning så kommer jag försöka utforma en utmaning som är relaterad till ämnet, men är inte helt klar än. Hur som helst, utmaningar brukar vara mer krävande psykiskt än fysiskt så vilken utmaning jag än bestämmer mig för så gäller det att planera för att lyckas. Planera för att undvika att hamna i vanliga fallgropar och försöka "planera bort" hinder som man kan förutspå som att hoppa över träningen eller småäta onyttig mat. Då är nog lösningen (för mig) att boka passen i förväg och att inte ha någon onyttig mat hemma :) Så när jag har tänkt klart som kommer jag avslöja vad och hur min utmaning blir.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar