söndag 17 februari 2013

Veckoplanering v.8

Denna veckan kommer inte ske några stora förändringar mot hur mina veckor sett ut annars rent kost- och träningsmässigt. Har lagat massa matlådor idag så jag vet vad jag har att vänta; potatissallad alternativt lins- och nötfärsgryta. Träningsplaneringen kommer här:

Måndag: Vila
Tisdag: Step 3
Onsdag: Body Combat
Torsdag: Cardio intervaller
Fredag: Morgongym
Lördag: core, axlar, biceps
Söndag: Långpromenad

Nästa vecka så kommer jag göra vissa ändringar, så jag kommer att ladda inför det. Det är framför allt kosten jag kommer ändra på, eller ja, rättare sagt disciplinen. Jag ska helt enkelt blir lite mer strikt och verkligen se till att jag inte stoppar i mig varken mer eller mindre eller annat än vad som står i planen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar