onsdag 13 februari 2013

Laddar för morgondagens träning

Det var länge sedan jag tränade på morgonen nu! Saknar jag det? Vet inte, men imorgon är det dags. Gymmet öppnar 06.30 så innan dess kan jag inte gå dit, men om jag går dit så får jag uppvärmningen på köpet kan man säga. Jag har sen tänkt att göra mitt 60-minuters-pass så i så fall blir jag klar 07.35 typ och duschad är jag 15 minuter senare och på väg till bussen. Det tar sen ca 40 min att åka till jobbet (om jag har otur) och 5 min att gå från hållplatsen. Så jag kan vara på jobbet strax efter 08.30. Det känns ok!

Efter en dag på jobbet ska jag hem sen och fira lite alla hjärtans dag med älsklingen :) Körövningen blev inställd för andra gången denna veckan så jag får lite extra kvalitets med Robert.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med maten imorgon. Tror det blir såhär:

06.00: Fullkornsbröd med ost
09.15 120 g kvarg med blåbär, kanel, kaffe och en frukt
12.00 Kycklingfile med gurksallad och ugnsbakad potatis
15.00 Kaffe, banan
18.00 Middag med avokado och något som jag inte vet
20.00 Te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar