söndag 14 oktober 2012

Träning v.42

Söndagspalneringen har resulterat i följande:

Mån: Cardio
Tis: TRX+gym 2
Ons: afro+cx
Tors: träna med Memme?
Fre:
Lör: step3+cx
Sön: Långpromenad

Jag har ju haft problem med svanskotan, speciellt förra terminen. Märkte det mest när jag var i skolan, satt mkt osv. Det blev bra i somras när jag hade ett fysiskt arbete och jag var rädd att det skulle komma tillbaka nu igen när höstterminen började. Det onda har inte kommit tillbaka. Jag ser det som ett resultat av att jag sitter mindre på föreläsningar i skolan och att jag lagt upp träningen så att jag  gör lite varje dag istället för längre pass mer sällan. Kanske också i kombination med lite mer styrketräning än vanligt. Jag hoppas att det som läkaren sa inte kunde läka har börjat läka och snart helt läker ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar