onsdag 14 november 2012

New York, New York

Det händer väldigt mycket varje dag nu. Mycket att ta in och uppleva och samtidigt så är jag ju inte här för att semestra direkt. Jag tillbringar hela dagarna med kunder och med två personer från Volvo-kontoret, Joy och Ralph. De är jättetrevliga! Joy körde mig till köpcentret igår och idag följde hon med mig till times square och bjöd mig på mexikansk lunch :) efter det fick jag följa med till en "riktig" mataffär. Bara typ kakmixer, cupcakes, coffe creamer i tusen smaker och ja, allt i världen. De hade även frukt och grönsaker så jag köpte lite frukt till imorgon. Då ska vi till Long Island, en del av staden som drabbades värst av stormen. Det är verkligen hemskt på vissa ställen hur mkt som förstörts.

Nu ska jag snart sova. ska åka 06.00 från hotellet imorgon.
god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar