tisdag 27 november 2012

Uppmuntrande ord!

Igår träffade jag två vänner på gymmet som jag inte precis tränar med så ofta, men jag träffar dem varje vecka på kören. De berömde mina arm- och axelmuskler vilket var väldigt uppmuntrande! Jag kände mig nästan stark på riktigt. När jag försöker förklara för min man vilka muskler jag tycker syns mer och mer så får jag nästan säga orden åt honom. Han kanske ser mig så ofta så att det inte precis märks någon skillnad.

Mitt arm/axelpass brukar se ut såhär:
Axellyft åt sidan i maskin och med hantlar
Axelpress i maskin
Bicepscurl i maskin
Bänkpress i maskin
Dipspress i maskin
Pec-decker
Tricepskick med hantlar

Jag brukar också köra lite mage och lite roddrag i maskin samtidigt.

Tipsa mig gärna om nya övningar!
Lycka till med träningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar