lördag 27 april 2013

2-veckorsplanering

Det har hänt en hel del denna veckan. Det roligaste är att jag fått ny mobil, fast simkortet har inte kommit än. Det tråkigaste är att mitt knä gör ondare. Kan inte gå i crosstrainer eller motionscykla utan att känna av det :(

Nu till vad rubriken antyder. Jag har alltid gjort en veckoplanering, men nu ska jag faktiskt göra en tvåveckorsplanering. Det känna nämligen alltid som min planering går mån-fre och helgen glöms bort. Nu blir det ändring. Jag tror på mitt nya koncept :) Jag kommer satsa på mycket vardagsmotion och styrketräning på grund av knät. Sen kommer det blir nyttig mat, men alla sorters mat, dock fokus på proteiner. Jag kommer också ha en ätardag :)

Jag räknar inte med några framgångsresultat från veckan som gått vad det gäller deffresultat. Däremot förväntar jag mig lite resultat när de två veckorna som jag nu planerar för har gått :)

Någon som har tips på vardagsmotion? Hur får man in det på ett bra sätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar