torsdag 25 april 2013

Glädjerus :)

Idag har jag fått reda på att min älskling har fått jobb till hösten! Perfekt! Vi fick ju lägenhet för några veckor sen så nu lägger sig lite i taget på plats. Jag blir också själv taggad till att hitta ett jobb, men samtidigt känner jag mig trygg i att han får en inkomst.

Maten och träningen går bra. Spinningpasset jag var på i tisdags gick bra, men vågade inte ta ut mig helt pga knät. "Jag gillar inte spinning", det var min inställning, men nu efter var det helt ok. Det jag har att jämföra med är ju att sitta själv på cykeln nu när jag inte kan gå på pass :(

Jag äter ju allt denna veckan så lite sötsaker har det blivit, men jag har hållit mig till 20-regeln :) Idag är det sjukgymnastens rekommenderade knäprogram som gäller. Sen fira med Robert !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar