torsdag 4 april 2013

Halsont från ingenstans

Igår efter träningspasset mådde jag helt bra. På kvällen när jag somnade runt 23 kände jag mig också i form. Men kl. 02.35 vaknade jag och hoppades att det snart skulle vara morgon. Jag hade förfärligt ont i vänstra halvan av halsen! Det har inte precis blivit bättre under dagen. Nu knaprar jag på halstabletter under min filt :(

Jag är väl dock inte så förvånad att jag blev sjuk just när jag började tycka om träningen. Dessutom har jag mindre känningar i knät, men det känns som att det var bättre igår..tråkigt, men sant och idag får det vila och så länge jag har ont i halsen.

Jag funderar på hur man ska handskas med en deff när man är sjuk. Träning ska man ju avstå från när man har ont i halsen och feber, så det är uteslutet. Men maten då? Ska man fortfarande äta mycket protein?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar