måndag 1 april 2013

Dag 1

Jag hade tänkt börja med deffmånaden imorgon, men det är lika bra att dra igång på en gång, så nu är jag igång!

Idag blir det första träningspasset med fokus på rygg och även 30 min cardio på cykel eftersom mitt knä är lite paj fortfarande, men jag tror att det blir bättre och bättre nu! :)

Maten kommer ju bli svårast, men nu har jag planerat denna veckan och det känns bra att ha det gjort. Mycket kyckling och vit fisk denna veckan, men även endel måltider med ganska mycket kolhydrater som risgrynsgröt.

Det är kanske inte en regelrätt deff jag går igenom, men jag tränar styrka, äter ett litet kaloriunderskott och får i mig mycket protein. Det är det som är receptet har jag läst mig till :)

Jag kommer mäta resultaten varje vecka och 1 maj så kommer jag se om det gett önskat resultat och så får jag se om jag fortsätter några veckor till. Nu ser jag fram emot att lämna den goda och glada ätarpåsken bakom mig även om det var gott!

Jag skulle tro att det finns fler som sätter fart nu efter påsk för att komma i sommarform, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar