tisdag 13 augusti 2013

bloggens framtid..

Jag tänkte att jag skulle börja skriva lite här igen, men har stött på två problem:
1) Mitt knä som jag trodde var helt friskt för träning var inte det, så blogga om nya träningsformer eller roliga gruppass blir inget av, mööjligtvis sjukgymnastik :(
2) Jag och min man ska tillsammans göra en liten träningssatsning från och med måndag och jag vet inte om han vill vara med här eller om han vill dokumentera på något annat sätt. Hur som helst, om han vill vara med mig här så kanske bloggen byter lite inriktning, parperspektivet kommer lyftas fram mer vilket jag inte har något emot.

Då kommer det i så fall handla om hur man anpassar måltider och träning och vardag för att få det att stämma för båda och även så att det ska bli smidigt att göra det tillsammans. Vi kan inte laga 4 olika  varje dag eller träna tillsammans alltid eller aldrig träna tillsammans för då blir det ingen tid över för varandra.

Återkommer som sagt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar