söndag 25 augusti 2013

Utvärdering vecka 1

Både jag och Robert har hållit kostplanen väldigt bra måndag till fredag och inte varit helt låsta till den under helgen. Typiskt oss, men det glädjande är ändå att vi faktiskt inte varit superonyttiga som vi skulle kunna varit, men vi tog oss friheten att skapa utrymme för lite impulsköp som t.ex. grillad kyckling. Jag åt en majskolv till middag idag som inte var med i planen. Jag har även bakat kakor ikväll till senare i veckan så då blev jag "tvungen" att provsmaka lite lite. Men det var som sagt lite, inte jättemycket.
Robert har ätit sina mellanmål vilket verkar ge honom energi till träning. Vårt cheat meal som vi hade i fredags kväll gick bra. Vi unnade oss varsin pasta och jag åt torkade aprikoser till bion. Godkänt ger jag oss men inte mer.

Träningen har vi skött bra. Utmärkt skulle jag säga. Jag har fått till mina pass, men jag måste också lyssna på mitt knä.

Inför vecka 2:

  • Fortsätta på vårt program som förra veckan
  • Bli lite mer "strikt" på helgerna
  • Bestämma sig vad man vill innan man gör något man ångrar. Socker är gott, men det framkallar kanske ännu mer sockerbegär vilket jag vill undvika. Det finns annat gott att äta som inte är socker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar