söndag 16 september 2012

Summering av helgen

Ja, det har hänt ett och annat. Först så var det en liten tjejmiddag i fredags :) mycket mysigt!
Vi hade en mycket god efterrätt som jag lägger upp recept på snart, apelsinsorbet.

Sen, i lördags så åkte jag och Robert en liten runda till Ikea där vi träffade några vänner:) Vi fikade och sen kom vi hem med lite nya grejer, bara småprylar och lite blommor.

Idag så var planen en lugn dag med förberedelser för kommande veckan. Det blev så också, men vi hann också med en badmintonmatch mot Jonna och Johan. Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska utvärdera resultatet av matchen, men jag tror i alla fall att vi kom fram till att Robert alltid var med på det laget som förlorade...Det var i alla fall roligt!
Nu ser jag fram emot att börja en ny vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar