onsdag 26 september 2012

Träning v.39

Veckan har ju redan börjat och jag har tränat mina första pass. Bättre sent än aldrig!

Jag har testat ett lite annorlunda upplägg denna veckan. Jag kör alla konditionspass i början av veckan mån, tis, ons och sen styrka tors, fre, lör. Idag står det AfroPowerDance på schemat och sen imorgon börjar strykan. Jag har fortfarande samma styrkepass. Ett ben(underkropps)pass och ett pass för överkroppen. Sedan försöker jag lägga in ett uthållighetspass (krafttag) eller ett corepass eller någon annan form av styrketräning för hela kroppen en dag. Det jag funderar på är att lägga in någon enstaka rump- eller benövning även på överkroppspasset. Beror ju lite på hur det hamnar i planeringen, men det känns ibland ganska länge att vänta en hel vecka på samma övning.

Mån: Kondition,step
Tis: Promenad
Ons: Afro
Tors:Styrka
Fre:Morgongym
Lör:Krafttag
Sön: Födelsedagsfika!

Jag tror nog att jag blivit lite starkare eller i alla fall bättre på att våga ta i eller bättre teknik. Det börjar kännas som att jag kan lägga på något extra kilo på vissa övningar.

Imorgon blir det styrketräning med Ingela :) och kaffe!! Jag har ju börjat dricka det igen, men inte varje dag helst. Så idag har jag kaffefri dag, men imorgon blir det kaffe!!Passar nog perfekt med mina "nyttiga" chokladbollar! Över förväntan! Men min man sa: "Har du glömt sockret eller?" Jag tyckte inte alls det var så farligt! Håller fast vid att de var goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar