söndag 30 september 2012

Träning v.40

Planeringssöndag igen. Jag har även börjat planera maten litegrann, men det är mest för att vara säker på att det finns en matlåda när jag behöver den och jag tror att det totalt sett blir mindre matlagningstid om man planerar i förväg. Effektivitet är bra! I like.

Planeringen av träning för kommande vecka har gått sådär..jag hittade liksom inga roliga pass på gymmet de dagar jag ville och så, så detta schemat är lite preliminärt..

Mån: Överkropp gym
Tis: trx+mage (testar för första gången!)
Ons: zumba
Tors: Ben och rygg
Fre: vila
Lör: body combat
Sön: Konditionsträning i någon form

Eftersom det var lite svårt att få ihop träningen så blir det rätt många nya och ovanliga pass för att vara mig. trx, zumba och body combat hör inte riktigt till vanligheterna. Men trx kanske är roligt, kanske inte..får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar